60 sekund dziennie by zarządząć lepiej

3-miesięczny program rozwoju lidera, zespołu i firmy

  • dowiesz się jakie są różnice między pracą w korporacji a prowadzeniem własnej firmy, aby móc określić swoją drogę
  • poznasz Business Gaps i nauczysz się jak sobie z nimi radzić, aby nie popełniać kosztownych błędów
  • otrzymasz 98 konkretnych wskazówek — niektóre są precyzyjne i konkretne, a inne zmuszają do głębszej refleksji, jednak wszystkie są bardzo ważne


Kup teraz

DLA KOGO JEST TA KSIĄŻKA?

Dowiedz się czy ta książka jest dla Ciebie

Dla menadżerów

spotykających opór na zmianę swoich podwładnych i chcących się z nimi lepiej komunikować

Dla pracowników

czujących frustrację związaną z brakiem zrozumienia ze strony kadry zarządzającej

Dla przedsiębiorców

chcących nauczyć się skutecznej komunikacji ze swoimi pracownikami lub partnerami biznesowymi

Dla liderów

mających problem z przedstawieniem swojej wizji rozwoju zespołowi i chcących to zmienić

oraz dla wszystkich tych, którzy czują potrzebę rozwoju umiejętności prowadzenia
przez zmianę i skutecznej komunikacji

Kilka faktów na temat książki

16korpogier

24paradoksów biznesu

43pułapek liderów

98cennych wskazówek

Dowiedz się o czym przeczytasz

Zapoznaj się ze czterema etapami, z którzych składa się książka

Korporacja a własna firma

Zrozum różnice i podobieństwa, aby zastosować najbardziej odpowiednie w twoim przypadku strategie działania dla siebie i wybrać dla siebie najlepszą drogę.

Rozbij codzienne dylematy

Codzienne dylematy lidera i pracownika: z czym na co dzień boryka się lider oraz jego pracownik i jak szybko reagować - zastosuj praktyczne wskazówki.

Business Gaps

Mechanizmy biznesowe wg CVP Adama Dębowskiego: pułapki lidera, paradoksy biznesu, korpogry - zrozum, jak działają i zabezpiecz się, aby nie popełniać błędów, które zbyt dużo kosztują.

60 sekund dziennie, codziennie

Rozpocznij 3-miesięczny projekt, który przyniesie ci wymierne rezultaty. Codzienne porady i wskazówki dla ciebie i zespołu.

Odbierz darmowy rozdział

Przeczytaj pierwszy rodział i zdecyduj czy chcesz kupić książkę

Twoje dane są bezpieczne. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności

Jeśli myślisz że poznałeś już wszystko o zarządzaniu i przywództwie to masz okazję zweryfikować teorie z życiem w biznesie. Książka ta przedstawia lidera w obliczu wyzwań i trudnych sytuacji oraz zbiór praktycznych porad w zarządzaniu i budowaniu przywództwa. Postawy oraz wartości przedstawione na konkretnych przypadkach pomagają rozwijać praktykę biznesową, wyzwalają refleksję oraz motywują do działania.

Bartosz Kuźniarowski
— Dyrektor w Pratt&Whitney Rzeszów

Możesz zgadzać lub nie zgadzać się z zawartością tej książki ale są co najmniej dwa powody, dla których warto ją przeczytać. Pierwszą jest to, że zmusza do myślenia i refleksji, i to niezależnie ile masz wiedzy i doświadczenia. Drugą jest jej forma, nietuzinkowa w swojej użyteczności a zarazem wspierająca działanie w dwóch ważnych wymiarach:

  • środowisku działania lidera i menadżera – korporacji lub własnej firmy
  • twojej własnej świadomości w roli jaką pełnisz i nie tylko...

Radosław Lipiński
— Kierownik zespolu w departamencie Przeciwdzialania Prania Pieniedzy w Citi Service Center Polska

Już „Proste ale ważne w zarządzaniu” Adama stanowi swoistego rodzaju przewodnik dla menadżerów. Jej siłą jest esencja zarządzania przekazana w niezwykle przystępnej formie, kompendium priorytetów „podane na tacy”. W bardzo trafny sposób przedstawia propozycje mechanizmów poszukiwania odpowiedzi na problemy widziane, doświadczane i przemyślane przez praktyka będącego w centrum zagadnienia.

„60s dziennie by zarządzać lepiej” oferuje nawet więcej. Poprzez zawartą 100 – dniówkę adresuje wątpliwości i rozterki odczuwalne przez lidera, który jest także człowiekiem a tym samym ma wątpliwości a nawet waha się bo nie jest pewien. Podpowiada jak podejmować decyzje prowadzące do osiągania wyników poprzez własny rozwój, zespół i relacje. Konfrontacja dwóch punktów widzenia, ukazanie kontrastów i elementów wspólnych tj korporacyjnego i prywatnego biznesu jest w tej książce wisienką na torcie.

Polecam obie te lektury zarówno początkującym jak i doświadczonym, ponieważ obie pomagają skalibrować poziom odniesienia. Coś do czego zawsze warto dążyć albo wrócić.

Andrzej Lekowski
— Dyrektor Zakładu Przekładni P&W Rzeszów

Jeśli myślisz, że ta książka daje gotowe rozwiązanie jak zarządzać lepiej to nie jest to pozycja dla Ciebie. Program 60s inspiruje i skłania do głębszej refleksji. Poprzez ćwiczenia wskazuje drogę i wymusza konkretne działania. Przypomina czasem proste i oczywiste wskazówki, o których zapominamy i z których nie korzystamy, a przekładają się na wyniki i mają ogromny wpływ na nasze życie osobiste i zawodowe. Adam jest świetnym obserwatorem i słuchaczem. Dzięki jego autorskiej metodzie CVP proces zmiany jest mniej bolesny i odkrywa przed nami szereg nowych możliwości...

Monika Musiał
— Menadżer Operacyjny Aviko CEE

Książkę Adama i Grzegorza nazwał bym esencją pracy menagera lub przedsiębiorcy. Opisane sytuacje są odzwierciedleniem tego co dzieje się na co dzień w wielu firmach prywatnych i korporacjach, pokazują dylematy menagerów i przedsiębiorców, na nasze szczęście zostało to zebrane w jednym miejscu, nazwane, oraz zostały przekazane nam praktyczne rozwiązania. Polecam jako lekturę obowiązkową każdego menagera.

Grzegorz Brzozowski oraz Michał Jachimowicz
— Zarząd Grupy Finansowej ECF Sp. Z o.o

Adam Dębowski

Dowiedz się więcej o Adamie Dębowskim

Przedsiębiorca, psycholog biznesu, doradca, mediator, coach, który w ludziej psychice i w biznesie widzi więcej niż inni. Prostymi rozwiązaniami pomaga osiągać cele, jednocześnie zwracając uwagę na wartości i dbając o człowieka. Adam Dębowski jest twórcą metodologii zmiany Change Value Process. Prowadzi szkolenia w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Pracuje z największymi firmami oraz najlepszymi liderami z takich potentatów jak: Orange, Allegro, Smyk czy Alshaya. Zwraca uwagę na rzeczy, które wpływają na wszystkich lecz nikt o nich nie mówi i nazywa je po imieniu. W wolnym czasie realizuje się jako mąż ojciec i kinoman.

Firmy, które zaufały Adamowi Dębowskiemu

Grzegorz Skibiński

HR Shared Services Head w Citi Handlowy

Bogate, kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich, zbudowane na pracy zarówno w administracji rządowej, jak i w firmach wdrożeniowych z branży IT oraz globalnych korporacjach. Prowadził bądź uczestniczył w pracach wielu projektów z zakresu zarządzania ludźmi, a także wdrożeń systemów informatycznych. Certyfikowany project manager, założyciel Think Tanku HR Influencers. Zdobyte doświadczenie łączy z obszarem uniwersyteckim jako członek Executive Education Advisory Board na Akademii Leona Koźmińskiego oraz z działalnością rozwojową jako członek Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu. Lider licznych projektów Wolontariatu oraz propagator idei CSR’u. Czynnie działa w Fundacji im. Leopolda Kronenberga oraz Muzeum Powstania Warszawskiego. Zdobyte doświadczenie z różnych branż czyni go realnym partnerem biznesowym zarówno dla obszaru HR, jak i IT.

Zamów teraz

Wybierz ofertę, która jest idealna dla Ciebie